Test/Reisschema - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Fred Binkhuysen - WaarBenJij.nu Test/Reisschema - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Fred Binkhuysen - WaarBenJij.nu

Test/Reisschema

Door: Fbi

Blijf op de hoogte en volg Fred

27 Januari 2014 | Nederland, Castricum

Ineke en ik vertrekken 7 febr. a.s. naar Indonesië (Bali-Java-Bali).

Wij hebben een mailinglijst opgesteld, waardoor de geadresserde op de hoogte wordt gehouden van onze reisvorderingen via email. Dit is alvast een testbericht.

Hierbij het reisschema:

7-feb Vertrek Amsterdam (dag 1)
8-feb Aankomst Denpasar (transfer naar het hotel Sanur)
9-feb Bali Sanur - vrije dagen
10-feb Bali Sanur
11-feb Bali Sanur
12-feb Transfer naar luchthaven - binnenlandse vlucht Denpasar-Jakarta (start auto en chauffeur Java)
13-feb Jakarta Citytour
14-feb Jakarta - Bogor
15-feb Bogor (wandeling rijstvelden entree Botanische tuinen)
16-feb Bogor - Bandung (via Puncak Pas - theevelden)
17-feb Bandung
18-feb Bandung
19-feb Bandung - Yogyakarta (transfer/treinreis 1e klasse/transfer)
20-feb Yogya (incl entree Borobudur)
21-feb Yogyakarta
22-feb Yogyakarta
23-feb Yogyakarta - Solo (incl. entree Prambanan)
24-feb Solo
25-feb Solo - Kediri
26-feb Kediri - Malang
27-feb Malang
28-feb Malang
1-mrt Malang - Bromo
2-mrt Bromo (vulkaanexcursie met Jeep)
3-mrt Bromo - Surabaya
4-mrt Surabaya
5-mrt Surabaya (einde auto en chauffeur - binnenlandse vlucht naar Denpasar, Bali) - op eigen gelegenheid verder naar Ubud Bungalow, ontmoeting met Bob en Marijke (vrienden uit Australië).
6-mrt Bali Ubud - vrije dagen/Ubud Bungalow met Wayan (eigenaar) als contactpersoon, email booking@ubudbungalow.com
7-mrt Bali Ubud
8-mrt Bali Ubud
9-mrt Bali Ubud
10-mrt Bali Ubud
11-mrt Bali Ubud
12-mrt Bali Ubud
13-mrt Transfer Ubud -luchthaven - Vertrek Denpasar, Bali naar Amsterdam
14-mrt Aankomst Amsterdam (dag 36)

Rest ons te zeggen, dat wij al in de startblokken staan.

Cheers!

• 28 Januari 2014 - 08:35

Vera Van Den Boom:

Bericht luid en duidelijk overgekomen. Ik zit al in de startblokken om jullie op de voet te volgen. 8 februari is mijn verjaardagskado voor jullie een goede reden voor de eerste Bintang

• 28 Januari 2014 - 12:10

Joke Glansbeek:

Ha Ineke en Fred,

Nou dat ziet er geweldig uit, lijkt mij een topreis!!! Op een aantal plekken zijn wij ook geweest zoals Ubud en Sanur, bijzondere plaatsen met bijzondere mensen, hun offerandes, talloze, waren zeer indrukwekkend,
    en heel leuk om jullie reis te volgen,
    kunnen wij meteen even melden hoe het in Suriname is (de reis van november ging niet door) wij vertrekken op 8 februari,

In ieder geval, have a save flight en heel veel plezier,
    tot later om de foto's te bekijken,
    liefs, Jos en Joke

• 28 Januari 2014 - 15:55

Cora Stavenuiter-Glansbeek:

Hallo Ineke en Fred,

Vast heel veel plezier gewenst, het ziet er in ieder geval geweldig uit, wat zullen jullie genieten.
    Dat word rustig met mijn verjaardag 10 februari, ik zie dat Jos en Joke dan in Suriname zitten......wat een reizende familie hebben we toch.
    We zullen jullie met veel plezier volgen via de foto's.....zo reizen we ook een beetje mee.
    Liefs, Frans en Cora.

• 02 Februari 2014 - 18:06

Fred Binkhuysen:

Dank voor jullie aller reactie zover.

Veer: we zullen proosten op je verjaardag bij aankomst 8 februari a.s.. Proficiat alvast , en ook Marc felicitas met je vrouw alsdan op 8 feb. a.s.

Joke en Jos, ook hierbij namens Ineke en mij een top-tropische reis naar Surinname gewenst, En deze gaat toch wel door ;-).

Tja Cora, op je verjaardag hangen we rond op Bali: Selamat Jarig in ieder geval!\

Verder kan de vorst wat ons betreft wegblijven

Cheers

Bapak en Ibu Kembali